1.  Cum se face o comandă

Pentru a va salva datele pentru comenzi viitoare va recomandam sa va creați cont pe magazinul  nostru online.

– Se selectează produsul dorit, asigurându-vă că acesta corespunde dorinței dvs din punct de vedere al culorii, modelului și compoziției (vezi detalii produs).

Vă rugăm verificați tabelul de mărimi, în cm, pentru a alege corect mărimea. Tabelul de mărimi prezent pe site, este orientativ, și nu reprezinta dimensiunile produsului.

 – Selectați culoarea și măsură dorită, opțiune valabilă doar pentru produsele care sunt “în stoc”, după care adăugați produsul în coș apăsând butonul “adaugă în coș”.

Pretty-Girl face toate eforturile pentru a prezenta cât mai bine culorile produselor în site. Totuși culorile pot diferi de produsul real și pot varia în funcție de setările ecranului dvs!

2. Cum se face plata

În funcție de opțiunea dumneavoastră pe site, produsele pot fi achitate:

1.    în numerar, cu plata ramburs la primirea coletului de la sediu sau direct la curier;

2.   în avans, prin transfer bancar în contul indicat pe factură proforma primită de la noi;

3.   online,  Netopia Payments – MobilPay.

 

3. Când se livrează

Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Înregistrarea comenzii  reprezintă confirmarea acesteia. Termenul de realizare și de livrare nu include zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.

În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 1-10 zile lucrătoare.

Produsele vor fi livrate prin curier rapid.  Prețul transportului nu este inclus în prețul produsului. Acesta taxă de transport se achită separat și este de 20 lei pe teritoriul României pentru comenzi mai mici de 349 lei și GRATUITA pentru comenzi mai mari de 349 lei.

Livrare easybox

Easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale la Pretty Girl. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.

Serviciul easybox este disponibil la toate categoriile de produse si se activeaza in Cosul de cumparaturi (transport gratuit prin easybox la comenzile care depasesc valoarea de 349 lei, iar pentru comenzile in valoare mai mica de 349 lei fiind 10lei).

Atunci cand bifati in Cosul de cumparaturi “EASYBOX“, veti putea alege locker-ul de unde sa ridicati comanda dvs, in functie de destinatie.

Comenzile se livrează de luni până vineri între orele 9 și 17.

Livrare gratuită pe teritoriul României pentru toate comenzile cu valori mai mari de 349 lei.

 

4. Cum se returnează produse

Costul de returnare al produselor este suportat integral de către client.

Renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță ( conform O.G.  34/2014 ).
Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit, îl puteți returna în termen de 14 zile calendaristice ( conform O.G.  34/2014 ) de la primirea coletului, fără invocarea unui motiv și fără penalități.

  • Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate: fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, fără urme de purtare/spălare, machiaj , parfum sau deodorant, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.
  • La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata dacă îndeplinesc condițiile de retur, în caz contrar coletul va fi refuzat, iar cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client.
  • Produsul/produsele returnate ce prezintă urme de uzură (pete, machiaj, , parfum, deodorant, deteriorare a țesăturii, a accesoriilor, fermoarelor, etc) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor repere, accesorii deteriorate și aducerea la o formă comercială în vederea vânzării ca produs nou. Valoarea finală se stabilește în funcție de costul de aducere a produsului/produselor la forma inițială.
  • Înainte de a trimite produsele înapoi, va rugăm să ne contactați la adresa de e-mail online@pretty-girl.ro pentru a fi înregistrată cererea dvs  în termen de 10 zile calendaristice de la primirea comenzii.
  • Completați formularul de retur primit în colet, în care sa specificați toate detaliile cerute: numele titularului, contul în care doriți sa vi se returneze banii, factura care a însoțit comanda, produsul/produsele pe care doriți sa le returnați!    
  • Descarcă Formularul de Retur
Modalitate de returnare:
  • Va rugăm  acordați atenție completării formularului de retur cu datele de cont, pentru a evita transmiterea unor date greșite. Nu ne asumăm răspunderea pentru datele personale eronate. Pentru siguranță transmiterii corecte a datelor contului IBAN puteți  atașați formularului de retur un extras al contului IBAN.

1. Returul/Coletul poate fi expediat prin  firma de curierat Urgent Cargus, cu plata la destinatar( taxa de transport va fi achitata de Pretty Girl Fashion SRL, dar va fi scăzută din suma rambursata în contul dumneavoastră. Taxa transport retur- 20 lei).

                -Apelează Urgent Cargus la numarul de telefon 021 9330 valabil pentru Bucuresti sau 021 9282 pentru provincie pentru a face  solicitarea de ridicare a coletului.

-Alege serviciul STANDARD, cu PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR.

2. Returul/Coletul poate fi expediat prin oricare firma de curierat, cu plata transportului la expeditor(taxa de transport va fi achitata direct de dumneavoastră la predarea coletului)

Coletul va fi trimis la următoarea adresa:

SC PRETTY GIRL FASHION SRL
Cotroceni Business Center, Bdul Iuliu Maniu, nr. 7, corp B, sc. 3, et. 2, sect 6.
Cod postal 061072
 Tel. 0729 158 792

IMPORTANT! 

NU primim colete/retururi trimise cu RAMBURS

Dacă comanda a fost plătită ramburs, prin transfer bancar, sau cu cardul prin MobilPay, returnarea banilor se va efectua în contul IBAN în Lei, menționat de către dumneavoastră în Formularul de retur.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Taxa de transport achitată inițial de către clienți nu se rambursează!

  • Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen 7 zile lucrătoare de la primirea, verificarea și acceptarea produsului/produselor returnate.
  • Va informăm că eventualele reclamații privind deficiențele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclama în primele 48 ore de la momentul recepției produsului.

*Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor.
*Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, va rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pe e-mail la adresa online@pretty-girl.ro, pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de PRETTY GIRL FASHION SRL.